Lululemon Yoga66648
19.10.2013
Korsctpo
uz nekolikrat jsem narazila na povidku,ktera nebyla dopsana a byla jsem hrozne zklamana.Myslim si,ze i kdyz povidka zacina skvele,ze se asi nebudu poustet do cteni. Zvlast,kdyz je dopredu avizovana moznost,ze povidka dopsana nebude. Skoda,moc me to mrzi,ale nevedet konec,nemusim vedet ani zacatek. A treba se doziju konce povidky a potom si ji teprve prectu.
Re: ----
16.03.2013
belldandy
Já si myslím, že Lanevra trochu přehání. To je jí podobné. Nicméně, když počkáš, tak nic nezkazíš. :)
Re: ----
17.03.2013
Lanevra
Lanevra přehání, má totiž v povaze teatrálnost a velká gesta, proto tak dobře píše Nebelvíry. A také má v povaze alibismus - který ráda kritizuje, ale ona může být alibistická, ostatní ne - a proto tak dobře píše Zmijozeli.
Mohu přinejmenším říct že to má 20 dopsaných kapitol, tak je to čtení alespoň na delší dobu. Tak se rozhodni. :-) Já upozorňuji na možnost nedopsání protože už jsem takto jednu povídku nedopsala kvůli opakovanému kolapsu počítače, takže nikdy nevím co mi do toho vstoupí.
Tak to se těším :3
Podáno takto mně to začalo skoro až fascinovat!
Ten obrázek nahoře je nádherný, ty dole roztomilé, a come little children je úžasná písnička, nedivím se, že inspiruje :D
Moc se na to těším...
...A ráda jsem tě poznala :3
Děkuji
17.03.2013
Lanevra
Když se to píše je to ještě víc fascinující. Taky ti postavy v omáčce dělají bordel? :-D
Je krásný. Některé obrázky nemusí být dokonalé provedením, ale mají duši, jiné jsou dokonalé provedením a duši nemají. Některé obrázky jsou dokonalé ve stylu jaký ráda nemám a přesto mě svou duší chytnou.
Som schopná prečítať skoro každý druh slashu, mpreg takisto, čiže rozhodne som sa pridávam k čitateľom :)
Děkuji
19.02.2013
Lanevra
Skvělé. Doufám že potěším. ;-)
Tak hlásím, že úvod povídky mně úplně dostal. Už se nemohu dočkat co na ty dva je políčeno. Přiznám se,že jsem překvapená tím kdo budu těhotný. Jo to bude zábava. Hááá
Takže se těším na první kapitolu :-D))))
Děkuji
18.02.2013
Lanevra
Já doufám že z toho nakonec nebude zklamání. Třeba jsem si teď uvědomila že je tam vlastně hromada kouzelnického "náboženství", což mi ani moc nepřišlo když jsem s tím začínala. Obávám se aby to lidem nevadilo.
:-D Sevimu to tu s bříškem náhodou sluší.
Re: Děkuji
19.02.2013
bacil
Já se právě moc těším na těhulku Sevíka. Jo to bude nádhera :-)
Re: Re: Děkuji
20.02.2013
Lanevra
Pro nás to bude radost, obávám se však že všichni ostatní budou trpět. :-D Všeobecně nevrlí Snape a ještě těhotný... v Bradavicích obávám se dojde k vraždě. :-D
To je ta povídka, u které jsi vyhrožovala, že ji začneš vydávat až v květnu? Jestli ano, tak se moc těším a pokud tě k jejímu dřívějšímu vydání přemluvila belldandy, tak jí tímto děkuji. A tobě samozřejmě též, že ses nechala přemluvit. ;)
Děkuji
17.02.2013
Lanevra
Ano, je to ona. belldandy mi totiž vyhrožovala že by třeba už nemusela být za rok - nebo tak nějak - v HP fandomu a nemusela by číst. Tož tak mě přemluvila. Navíc já jsem vždycky když píšu taková natěšená až to zveřejním že to leckdy nemohu vydržet. :-D
Vypadá to moc zajímavě. Těším se na první kapitolu :)
Děkuji
17.02.2013
Lanevra
Budu pravidelně píchat do bet klacíkem. :-D
Tak to se těším, když jsem četla začátek úvodu, nějak jsem si myslela, že těhotný bude Potter, ale Snape? No zatím jsem se s tím setkala jenom jednou, ale už vidím jak bude Snape "příjemný". Ale už teď jsem zvědavá, jak k tomu "maléru" Snape přišel :-)
Děkuji
17.02.2013
Lanevra
Já už to párkrát četla, namátkou ta povídka co si naschvál pořídil dítě s Lupinem. Hmm, není také přeložená?
:-D Prej že malér... jak to říkáš Severusovu dítěti!
Re: Děkuji
18.02.2013
belldandy
Jestli myslíš Dar hadího krále, tak ta přeložená byla. Ale tam to nebyl tak úplně naschvál:), tak nevím .. ?
Re: Re: Děkuji
18.02.2013
Lanevra
Hmm, není to ta povídka co Sev otěhotní protože mu Brumbál dal nějakou tu sošku plodnosti? Každopádně to není to samé co myslím já.
To byla povídka - asi teda v angličtině nepřeložené, ono se mi to někdy smývá - kdy se Severus rozhodne mít dítě, tak si sepíše seznam vyhovujících partnerů a jako nejlepší mu vyjde Lupin. Tak ho svede a má s ním dítě... dál nebudu vyzrazovat, kdyby sis to chtěla najít a přečíst, mám dojem že to bylo možná na FFDeníku, ale opět se mohu mýlit.
Víš, co je hrozné?
Že teprve teď mě napadají otázky, na které jsem se měla ve svém testu zeptat.
Nicméně zřejmě jsem napřed potřeboval ony reakce, aby se mi v hlavě spustili některé myšlenky.
Při tom samozřejmě nikdo neříká nic až tako revolučního (i když některé reakce jsou docela podnětné a promyšlené:)), ale musím říct, že vyslechnout si druhé mi vážně pomahá uspořádatísi vlastní myšlenky.
Testovat jest může jak se ti zlíbí. Já ti vždycky ráda odpovím - mám úchylku na vyplňování dotazníků :-D - a i ti tu ráda udělám reklamu. Ono většinou když už člověk klikne na stránku kde je dotazník, tak ho vyplní.
Kdy budeš zveřejňovat výsledky?
Re: Re: -
14.02.2013
belldandy
Nevím, mysla jsem původně, že si dám tka měsíc na sbírání hlasů.
špěch akce mě vede k pocitu, že zúčastnění na ty výsledky čekají. A já nechi trápi to lik lidí. :)
Ale zatím s tím měsícem počítám.
Re: Re: Re: -
14.02.2013
belldandy
Za každou reklamu děkuju. Ale musím říct, že když mě to teď vydali na daily slash, tak si nemůžu na nedostatek reklamy asi stěžovat. :)
Re: Re: Re: Re: -
14.02.2013
Lanevra
Tak to jsem zvědavá kolik se ti hlasů nahshromáždí a jaké budou výsledky.
Jo, koukala jsem že ti to na DS vydali. Možná že bys klidně mohla dávat i ostatní své články. Všechno se to týká slashe.
Re: Re: Re: Re: Re: -
15.02.2013
belldandy
Třeba o tom někdy hodím řeč s Mandragorou. Mě připadá, že aktualizace se mají týkat věcí, které jsou slash a ne které jsou o slashi :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: -
15.02.2013
Lanevra
Když se podíváš tak je tam hromada různých rubrik, takže já si myslím že by to určitě šlo. Máš zajímavé články, lidi by to mohlo zaujmout.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -
15.02.2013
belldandy
Já to zvážím. Asi bych o tom ráda hodila řeč napřed nějak mimo, než jim to tam začnu posílat.
Jsem si jistá, že mu to dítě přiroste k srdci. Tedy, co to plácám, k srdci možná ne, ale už jenom tím, že devět měsíců je tělo matky propojené se svým dítětem, vytvoří se mezi těmito dvěma jedinci jedinečný vztah. Na Severusovi to přece musí zanechat následky.
Četla jsem tu pohádku o stínech na Malfoy Manor a napadá mě, že až se Severus dozví o svém těhotenství, určitě bude mít podobnou reakci jako Lucius. Zbavit se toho. Zajímalo mě, jak to vyřešíš, aby nakonec nepotratil. Což on by nepochybně velmi rád, hlavně pokud by to měl být zároveň potomek Harryho Pottera.
Mpreg mě neděsí, protože mám pocit, že jsem ho vymyslela sama. Mám pocit, že kluky s klukama jsem párovala vždycky, dřív než se rozšířil internet a já se dozvěděla něco o slashi a fanfiction. U mě se nestalo, že bych se se slashem svezla na nějaké vlně, já jsem na ní už dávno plula. Stejně tak jsem uvažovala o Mpreg dřív, než jsem zjistila, že něco takového může ve světě fanfiction existovat. Spíš mě překvapilo (a příjemně) že takových lidí existuje víc. Vždycky jsem si totiž myslela, že takovou povídku nebude nikdy nikdo číst. Už si to tak zcela nemyslím.
Rozhodně je povídka zajímavější, pokud ty příznaky těhotenství jsou přehnanější, protože to staví postavu do zcela neznámé situace a je třeba, aby se s tím nějak popasovala. Z vlastní zkušenosti vím, že to bříško opravdu naroste až v pozdních měsících těhotenství. (Bože, co to tvrdím, já těhotná samozřejmě nebyla!) Pokud není chlap anorektik, tak je reálné, že se to mezi těmi špíčky ztratí. I když Severus asi není ten typ, co by si ukládal tukové zásoby. Ale co třeba poporodní kila?
Cože ty piješ? Tohle jsem vážně neslyšela. Dál předstírám, že jsi spořádaný občan bez jakýchkoli závislostí a nešvarů. Samozřejmě že je píšeš za střízliva. Já čtenář je čtu za naprostého stříliva a nemám nejmenší problém s chápáním obsahu. Není tam nic, co se vymykalo normálnímu lidskému chápání. Stavíš své postavy do zcela běžných situací, se kterými se dennodenně setkáváme. Jako naprosto duševně zdravý jedinec tvrdím, že se s tvými postavami ztotožňuji a tvé příběhy jsou tak uvěřitelné, jako by se děly mě či mým sousedům. :D
Ne, dělám si srandu, ale já jsem otevřená téměř jakýmkoliv experimentů a Mpreg je to poslední, co mi bude vadit. Hlavně prosím nikoho nezabíjej. Klidně ať si trpí čtyři pětiny povídky, aby na konci mohly být postavy šťastné.
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Jo jo, děcka jsou protivně lepiví zmetci. :-D U Severuse si jeho dítě bude muset pořídit nějaký opravdu extrémně účinný prostředek k přilepení jinak nevím nevím...
Já to tedy měla tak že mě to nepřekvapilo když jsme to četla. Problém je že po mě věci prostě stékají abych tak řekla. Ještě nikdo nenapsal nic dost šokujícího. Suma sumárum ani takové skvosty jako "No, Hermiono!" v konečném důsledku na mě neměli následky, jenom jsem si vyplivla bránici.
Tak Severus je hodně hubený, to on zase ano, takže je to na něm zřetelná docela brzo, ale jen proto co by ho viděli nahého ne pro široký okruh známých a všechny studenty Bradavic. Tož a pak nosí takové rozevláté hábity, to ještě v půlce těhotenství by nebylo vidět nic. :-D
Dobře, dobře, jsem abstinent... +chovává lahve pod gauč+ :-D Ovšem ne, doufám že píšu postavy alespoň trochu realisticky. Nemám ráda když je někdo úplně dobrý nebo úplně špatný. Asi proto jsem v dětství nechtěla číst klasické pohádky ale Hobita a Pána prstenů. :-D
Bezva, obrazová příloha je. :)
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Mno jo, ten obrázek má tu správnou snarry atmosferu, jen je škoda že se při zmenšování tak mázl.
už se těším
14.02.2013
xinef
Zprávy o chystané povídce se donesly i k mým velmi citlivým ouškům a musím říct, že mě velmi zaujaly. Ono představa těhotného Severuse je sama o sobě dosti zajímavá a už se těším, jak se s tím popasuješ a jaký příběh nám předložíš.
Tak nějak pochybuji, že by to byl příběh o velké lásce. Fakt by mě zajímalo, kde přijde Snape k „takovému úrazu“. Není ten typ, co by se usadil a založil s Potterem rodinu a stal se milujícím manžílkem a tatínkem.
Co se týká děje, nemyslím si, že by bylo na škodu cokoli naznačovat. Čtenář potřebuje jistou představu, co má očekávat. Autoři mají rádi překvapení, ale čtenáři ne. Nechtějí začít číst něco, co se nakonec začne vyvíjet odlišně než jejich představy, když začali číst.
Říct, že varuješ čtenáře před Mpreg či slashem je tak trochu nesmysl. Informace, že jde o slash a Mpreg nemusí být pouze varováním, ale také i lákadlem. Záleží na úhlu pohledu. Tato informace slouží k selekci čtenářů. Odradíš ty, kteří by stejně skončili, až by přišli na to, že jde o Mpreg, a naopak navnadíš ty, kteří by měli zájem o povídku s touto tématikou, ale nezačali by ji číst, či by ji neobjevili, protože by nevěděli, že nabízíš, co požadují. Takže před Mpregem neumíš varovat, ale můžeš na něj i lákat.
Základní informace o čem povídka bude, zda půjde o romantiku, drama či horor, jakým směrem se bude příběh odvíjet, jaký bude hlavní pár, příp. Mpreg, jsou pro potenciální čtenáře velmi důležité informace. Aspoň trochu by měl autor děj naznačit.
Už se těším, jak nám popíšeš těhotného Severuse. Máš pravdu, ve většině případů nebývá těhotenství takový extrém. Zvracení se může dostavit, ale také nemusí. Náladovost se nemusí nijak zásadně projevovat, ani těch dalších věcí si obyčejný člověk nemusí všimnout. Mnoho těhotných žen se chová docela normálně. To je tedy můj názor. Nemám zkušenosti ze svého okolí. Až na mamku a u té jsem si fakt ničeho zvláštního nevšimla.
Ohledně těch AUT postav, doufám, že větší prostor bude věnovat Harrymu a Severusovi. :)
Že není povídka dopsaná, nevadí, doufám ale, že neskončí hned u páté kapitoly. Jinak si nás čtenářů nevšímej, když přestaneš povídku psát a my tě začneme uhánět, škemrat a vyhrožovat těmi nejhoršími formaci mučení. To je naprosto přirozená reakce, že my nenasytové chceme víc a víc a je nám lhostejno, že by autor nesměl spát, jíst ani pít, aby povídku dospal. To je pro nás naprosto irelevantní.
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Což o to... milující tatínek z něj zcela jistě nebude, ale tatínek ano. To už má marné a zpečetěné. Nejspíš se bude snažit být tak přijatelným jak jen to jde.
Myslím že přeci jen ten Mpreg víc lidí vyděsí než navnadí, i když určitě se najde opak co povídky miluje právě pro Mpreg. Vím určitě že v zahraničí je takových lidí celá grupa nadšeně pištících čtenářů nad každým mužským těhotenstvím. U nás asi až tak velkou základu Mpreg mít nebude, ač tedy vidím že se už rozšířil vesele i do našich končin.
O tom do jakého žánru to patří... to já tak nějak nerada určuji. Čím je moje povídka delší tím víc žánrů vystřídá a promísí. Tady je to romantika, drama, horror, drastické scény, humor... všechno možné.
Skoro žádný případ není tak extrémní. :-D Ale ono je to takové efektní že si vyzvracuje žaludek, je pořád ubrečený, vzteklí nebo rozesmátý a hodně jí. Taky mě fascinuje jak hned všem roste obrovské břicho. Vážně, člověk má z povídky dojem že uběhli sotva dva měsíce a Potter (kdokoliv jiný) má už břicho jak balon a má ho po zbytek děsně dlouhé povídky. To je jako kdyby dítě nejdřív vyrostlo do objemu a až pak se začalo vyvíjet. Přitom je to přesně naopak, u plodu se nejdřív definuje tvar těla a vnitřní orgány, až pak začne nabírat na velikosti. V prvních trimestru většinou není nic moc vidět a co je se snadno zakryje jen trochu volnější halenkou.
Určitě a bezesporu se budu věnovat hlavně jim, také hodně Brumbálovi a Pomfreyová. Křoví ale musí být že ano. :-D
Hmm s tím nejíst by se to dalo, ovšem to nepít by mohl být problém. Nebo si snad myslíš že jsou všechny moje povídky psané za střízliva? :-D
Re: Děkuji
14.02.2013
belldandy
Nu, podle mé zkušenosti, si těch zvláštností všimne především žena sama, spíše než okolí.
Když jsem to se svou známou probírala , shodli jsme se, že jsem si obě v obou dvou případech našeho těhotenství šli dělat test už s podezřením - z nepřímých náznaků.
Hlavně, jak už to jednou prožiješ, tak si umíš něco spojit s reakcemi svého těla. Nicméně bez testu bych si po pravdě nikdy nebyla jistá. A navíc, je to také o tom, že víš, že něco takového očekávat můžeš. když to nečekáš ...
A ještě se na tom podle mě podepisuje to, jestli si najdeš čas pro to -něco takového vnímat. Přilišné zaujetí jinými problémy, tě může činit k přiznakům slepou. :)
Re: Re: Děkuji
14.02.2013
Lanevra
To je stará známá věc i v případě že žena ani nepředpokládá že by mohla být těhotná. Tedy o dítě se nepokouší. Je to stav, dostavující se i řádově hodiny po usazení oplodněného vajíčka, že "něco není tak jak bylo předtím". Tohle uvědomění může u úzkostných osob dokonce přerůst i v pocit že jsou sledovány nebo že nejsou v místnosti samy.
Fenomen který se mimo jiné moc v Mpreg povídkách nevyskytuje, spíš už vidím takové to čumí na sebe do zrcadla a říká si že má nějaké velké břicho.
Re: Re: Re: Děkuji
14.02.2013
belldandy
No, z druhé strany musím dodat, že jako projev xenofobie a důsledek neschopnosti pravidelěn cokoli dodržovat (tedy třeba polykání antikoncepčních pilulek) mívám nejisté úzkosti, zd anejsem těhotná i jindy. Nicméně tehdy jde většinou o problém hlavního příznaku těhotenství. Dokud se nedostaví menstruace jsem nervózní jak ... kdo je hodně nervózní? ... Neville Longbottom při hodně lektvarů. :)
Já jen, že zas až tolik se na svou intuici spolehnout nemůžu :).
Jinak - ty příznaky - u mě to byla na poprvé těžko ovládnutelná chuť na jídlo (vím, že je v lednici dort, a už mě nebaví na to pořád myslet, raději jdu a sežeru ho, ať mám proboha už pokoj :)), podruhé jsem právě měla na sebepozorován mešní čas (přestvba bytu), takže jsem si všimla až příznaků nevolnosti, které jsem znala z prvního těhotenství.
A ta moje kamardáka zas mluvila o zvýšené citlivosti na pachy. v zásadě mohu potvrdit stím, že u mě se to pojilo s tou nevolností. Já třeba za normálních okolností vůni česneku miluju. :)
Re: Re: Re: Re: Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Taky nikdo neříká na to spoléhat, jen je to docela zajímaví poznatek.
Ano, jako normální Neville Longbottom při hodině lektvarů, nikoliv však můj Neville Longbottom, protože to bys cítila že ti permanentní stojí. :-D
A jsi si jistá že to bylo těhotenstvím? Znám lidi co takoví stav prožívají pořád a přitom těhotní být opravdu nemohou, jsou toto totiž chlapy. Ale ne, chápu jak to myslíš.
Tož on má právě Severus až nadbytek času na sebepozorování . Chápej... žádní přátele... žádná rodina... žádné domácí práce... To pak člověk nedělá nic jiného než že se pozoruje.
Re: Re: Re: Re: Re: Děkuji
14.02.2013
belldandy
Jasně že jo. I já mám chutě normálně. Ta míra mi ale byla nápadná. Ta neschopnost odpoutat své myšlenky a věnovat se něčemu jinému a zapomenout, že tam je, byla prostě ... nobvyklá.
Takže se bude hodně sebepozorovat. :D
PS: A proč tu není žádný obrázek? :)
Vždyť Neville ve Sneville měl tak bohatou přílohu. :)
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Hmm, jeden bych sem mohla dát. Ten co jsem ti nedávno posílala. Ten by se hodil a je takoví celkem všeobecný. On sice každý poctiví čtenář "výkecu" ví o co ve Veritas kráčí, ale těm co to nevědí nechci nic moc prozrazovat.
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Hahá! Hahá! Hahaha! Kdo bude mít něco proti Veritas tak tohle https://pilar-sama.deviantart.com/art/Voldemort-Gets-His-32426516 ! :-D :-D
Re: Děkuji
14.02.2013
belldandy
Jestli mají porblémy se Snapem, kolik lidí si asi umí představit těhotného Voldemorta? :)
Re: Re: Děkuji
14.02.2013
Lanevra
+pohvizduje si, dloubá nožkou do země a dělá že tam není+ :-D :-D :-D
Tramtarará!
Tak je to tady.
To je ale překvapení. Příjemně, samozřejmě.
Nebo ne?
Pro někoho splněný sen.
Pro někoho možná noční můra.
Nechme se překvapit. :)
Děkuji
14.02.2013
Lanevra
Já očekávám výhružné emaily a hrozivé huláky. :-D Jsem na to však připravena a po 220 stranách to přeci nevzdám!