Úvod

A je to tady, máme tu poslední díl tohoto cyklu povídek s názvem Nedosažitelnost vítězství. Tato povídky, podle očekávání, přímo navazuje na povídky "Nedostupnost přátelství", "Nerozhodnost lásky" a "Neznalost nepřítele", plus samozřejmě také na "Jak je důležité míti Nevilla" a "Manželské intermezzo". Mohu říct, že bez znalosti všech zmíněných povídek, už nejspíš děj této povídky nepochopíte. 

Nedosažitelnost vítězství

Hlavní postavy: Severus Snape, Neville Longbottom, Remus Lupin, Sirius Black, Adelaine Lupinová, Edward Lupin

Vedlejší postavy: Harry Potter, Hermiona Grangerová, Ron Weasley, Draco Malfoy

Hlavní páry: Remus Lupin/Sirius Black, Severus Snape/Neville Longbottom

Vedlejší páry: Sirus Black/Remus Lupin/Harry Potter, Draco Malfoy/Ginny Weasleyová

Stručný děj:  Měl to být nejlepší rok v jejich životě, konečně se stanou plnohodnotnými kouzelníky, ale místo toho je Brumbál mrtví, Severus Snape je zrádce a jeho manžel Neville se pro něj trápí. Snad alespoň Remus se svými milovanými druhy bude mít více štěstí. Nebo že by nakonec ne? 

 

Povídka se odehrává v Harryho sedmém ročníku, nebo přinejmenším v době, kdy by do něj měl chodit, a je jako všechny předchozí díly psána formou vynechaných scén. Některé informace dostojí změn, jiné ne a něco si jako obvykle budete muset domyslet.

 

Pro milovníky hlavní trojky mám velice smutnou zprávu; v tomto dílu prakticky nebudou mít žádné společné scény. Mne z toho ale vinit nemůžete, vyřiďte si to z originální autorkou, že musela v posledním díle poslat Harry někam do pryč. Pravda, mohla bych to víc popisovat z jeho pohledu, ale vesměs není co pipisovat. Připouštím však, že odsunout Harryho na místo vedlejší postavy není úplně spravedlivé, ale chěla jsem tím naznačit, aby nikdo nečekal povídky jen z jeho pohledu.

Naopak pro milovníky snaville mám zprávu velice dobrou; velká část povídky je právě o vztahu Severuse a Nevilla. Kromě jich dvou, je tam i mnoho scén se Siriusem a Remusem, kteří jsou doufám také zajímavý.

Co ale mne osobně hodně zajímá je, jak se budete tvářit na Nevillovi rodiče a jestli se vám budou zdá realističtí, protože já ty dva mám ráda takové, jaké jsem si je 'vysnila' a docela dost ráda s nima pracuji jak v této povídce, tak doufám že bych je mohla pužít i jinde.

 

Povídka má 220 stran, to je docela dost a proto bude zveřejňována po 10 stranách jak doufám každý týden. Dohromady to tedy bude mezi 21 až 23 kapitolami, podle toho, jestli udělám nějakou o něco delší nebo naopak o něco kratší. Ono se nikdy přesně netrefím do deseti, aby tam byla alespoň nějaká logika v ději.


Zdroj

Dostala jsem se do prekerní situace co se týče úvodního obrázky. Zatím co pro snaville jsem neměla z čeho vybírat, protože je ho jako šafránu, tak pro změnu u štěňátek bych sem musela dát odkaz na vyhledávání v googlu pod heslem Sirius/Remus, protože na ně je zase obrázků jako máku. A těžko vybrat, který je nejlepší.
Proto tu máte jednoho tamyšleného Severuse v bradavické ředitelně od PilGrim1987, páč by se jistě v povídce našla nejedna situace, kdy Severus padl v ředitelně a řádně se ožral... aby mohl přemýšlet.

První kapitola bude zveřejněna 22.11. v 00:05!

Komentáře