Světla a stíny na Malfoy Manor - Epilog

 

Draco Malfoy byl obviněn z vraždy svého otce, ale po důkladném vyšetřování byl shledám nevinným. Starostolec rozhodl, že Lucius se zabil sám a jeho syn mu v tom nemohl zabránit. Po šesti měsících strávených v Azkabanu se Draco vrátil na Malfoy Manor, aby mohl brzy na to uvítat na svět svého prvorozeného syna, jediného dědice jména Malfoy a veškerého zbylého majetku rodiny. Při dávání jména svému synovi poprvé, rozhodně však ne naposledy, porušil rodinnou tradici a pojmenoval ho Lucius po svém otci.

Severus Snape byl souzen a odsouzen za vraždu svého otce a pokus o vraždu Luciuse Malfoye. V prvním případě dostal snížený tříletý trest s přihlédnutím k okolnostem v jeho rodině. V případě Luciuse však dostal trest třicetiletý, vzhledem ke Malfoyově těhotenství. Nepomohl mu výslech pod veritaserem ani vlastní vzpomínky, které dokazovaly, že sám Malfoy si přál namíchat interrupční lektvar, kterým se pak přiotrávil. Nebyla nalezena lahvička s dostatečným množstvím lektvaru, aby mohl být otestován. Nepomohly ani Brumbálovi přímluvy. Snape byl odvezen do Azkabanu a jeho jméno se navždy ztratilo v byrokratickém propadlišti.

Sirius Black se několik týdnů po Luciusově smrti setkal s Priscilou Noir. Její vlídnost, laskavost, smysl pro humor a zároveň i dobré vychování a vznešenost pravé čistokrevné čarodějky ho uhranuly natolik, že její rodinu opět přijal do rodu a jí samotnou si vzal za manželku. Nikdy sice nepřestal mít avantýry, ale všichni, kdo ho znají, tvrdí, že svou ženu nesmírně miluje.

Se svým kmotřencem se už nikdy neshledal ani si nevyměnili jediný dopis.

Harry Potter dostal po Luciusově smrti polovinu majetku rodiny Malofoyů a to včetně letního sídla, které se tyčilo na mořském útesu, o který se rozbíjejí vlny. Sídlo bylo natolik velké a opuštěné, že si v něm jeden zlomený člověk snadno našel temný kout, kde mohl přemýšlet o následcích svých činů. A snad se i změnit. To ale Harry Potter neudělal, protože jeho jedinou touhou se stalo obehrát smrt a přivést Luciuse zpět, aby mu mohl dokázat, že nebude patřit nikomu jinému, než jemu.

Albus Brumbál dál sedí ve své pracovně a vyhlíží ven, jestli se ze západu neblíží černý stín.

 

KONEC

 

Předcházející

 

 

Komentáře

Parada

Krásná povídka.

Děkuji!

Tak tahle povídka inzulin rozhodně nepotřebuje :-) Děkuji, bylo to neskutečně čtivé. Myslím, že jsem ještě nikdy nečetla povídku, ve které by byl Malfoy starší tak sám sebou (nebo alespoň tak, jak si ho představuju já). Z té jeho chladné a neustále kalkulující osobnosti aby měl člověk omrzliny. Ten mi bude ležet v hlavě hodně dlouho. Hrozně se mi líbilo, jak bylo naloženo s historií a anatomií víl; kéž bych měla taky takovou fantazii... Děkuji za úžasný čtenářský zážitek!

Uzasne!

tahle povidka ma neco do sebe :) par Harry\Lucius jsem nikdy nemela moc v lasce ale tahle povidka si me nejak upoutala. Mozna to bylo tim ze si z Luciuse neudelala preslazeneho blba nebo taky mozna tim ze tu Harry nebyl jen pako co si necha naprosto vsechno libit. Ale jedna vec se mi nelibila - Severus by se podle me nenechal tak lehce chytit a i kdyby tak si myslim ze by vymyslel neco co by mu trest vyrazne snizilo :P (a ano nejspis ze me mluvi to ze Seva proste zboznuju :D )
PS: omlouvam se ze pisu koment az k posledni kapitole ale povidku jsem objevila teprve vcera a byla jsem do ni tak zazrana ze sem proste na konci kapitoli nebyla schopna niceho jineho nez kliknuti na dalsi kapitolu :D

Ještě dodatek

Kruci, měla jsi Draca nechat zavřít. Musím se přidat k belldandy, že jsem tohle čekala, přesto jsem naivně doufala, že láska zvítězí. Anebo jsem možná spíš čekala, že Lucius nechá Harryho udělat něco, čeho bude nadosmrti litovat a tím si ho zlý bídák Lucius absolutně podřídí.

coo

teda to je blbe ukončene jak ve spechu

Děkuji

Naopak, po celou povídku je jasně naznačováno, že Lucius dítě nechce a raději zemře, než aby ho musel mít. To také udělal. Už to považoval za jediné možné východisko. A pouze tento konec je logický, pokud chci zachovat charaktery postav.

:)

Sakra,to byl drsnej konec,taky sem doufala,že se k sobě nějak přiblíží,ale tady se jim to nepovedlo.Povídka byla dobře napsaná a čtivá,děkuji

Děkuji

Já mám dojem, že Harry také doufal. Mylsím že doufal i Brumbál, on věří že láska vítězí, i když je i realista.

-

Jsi cynická, hnusná a ještě k tomu krutá potvora. Tomu se odvažuješ říkat happyend? :D
Každopádně uznávám, že si splnila, co jsi mi slíbila, když jsi mě na tuhle fanfikci lákala. Věřím, že tohle rozhodně není žádné harrylu klišé. :) Uznávám, že konec má slušnou psychologickou věrohodnost a logiku v rámci příběhu. Vždyť Brumbál toho Pottera už na začátku varoval. Já ale jako naivní čtenář stejně věřila, že to bude o překonání překážek, kde přes všcehny potíže k sobě nakonec postavy najdou cestu. Nicméně to považuji za velmi odvážné: Troufnout si po čtenářích, aby přijali takový konec. :)) Jediná postava, která se tu dočká přijatelného konce je Draco Malfoy. :) - Lanevro děkuji. Tenhle příběh měl rozhodně něco do sebe. Je mi jen líto, že než tak špatně skončili si nemohli ti dva prožít více scén jako v šesté kapitole. To bych se s tím pak snáze smiřovala. :)

Děkuji

Draco se šťastného konce dočkal. Sirius se také oženil a jsitě bude mít brzo pěkné malé miminko, takže si myslím, že to je happyend. :-D
Děkuji, jsem ráda že se ti to tak líbilo a vnímáš tu skutečnost, že Lucius prostě nedokáže slevit ze svých zásad. On je, jaký je, to není jen jeho osobnost ale i desítky generací výchovy předávané z otce na syna.
Já si troufnu na ledacos jak jistě víš, jen se mi ty pokusy občas nevyplatí.
K tomu o šesté kapitole mám jedno PS; koketovala jsem krátce s myšlenkou, že nechám to dítě narodit, ale pak jsem dospěla k názoru, že vraždu nemluvněte by lidé přeci jen nerozdýchali.

Přidat nový příspěvek