Zub času - Pro Theu

Obdarovaný: Thea
Zadání: Klíčová slova: Dobrou noc, obrázek:

 

Byl slunný den, mlha nad Londýnem se rozplynula a my si naší snídani vychutnávali u otevřeného okna. Holmes znovu četl vyděračský dopis z našeho posledního případu, zatímco já ho pozoroval. Z jeho staré dýmky stoupal dým a rozpraskaný lak její hlavy se matně leskl. Vypadala už velmi opotřebovaně a mne napadlo darovat mu k Vánocům novou.

„Také mám svá nejlepší léta za sebou, snad mne nebudete chtít vyměnit jakou mou oblíbenou dýmku,“ ozval se Holmes.

Překvapeně jsem zamrkal a chtěl se bránit, takovému nařčení. Pak jsem však zahlédl pobavený záblesk v šedých očích a musel jsem se nahlas zasmát.

 

 

Miniaplikace

 

Poznámka autorky: Ano, jsem si vědoma, že jsem nesplnila zadání klíčových slov a omlouvám se. :-) Jednoduše mě na to nic nenapadlo, jen na ten obrázek toto, tak snad alespoň napůl potěší. :-)

 

Komentáře