Nerozhodnost lásky - Úvod

Přichám z druhým díle této rozsáhlé serie, která už má děsivých 700 stran. Trochu začínám pochybovat o tom, jestli jsem vůbec normální, když jsem během půl roku napsala takové román. Každopádně tímto děkuji všem pravidelným i nepravidelným komentujícím, jejiž nadšené reakce k prvnímu dílu serie mě vždy nesmírně potěšili a dodali mi přesvědčení, že pokračovat v psaní má smysl. Doufám, že se se všemi setkám i u tohoto dílu, i když už v něm není náš milí Cedric, kterého měli jistě všichni rádi.

Teď pár slov k samotné povídce, tak jak to bylo už u minulého dílu.

 

1) Povídka se odehrává během pátého dílu, tedy během Fenixova řádu. Tak jako v předchozím díle i zde je povídka psaná stylem vynechaných scén a pozměněných scén. Proto je dobré znovu pamatovat, že sice některé věci vynechám nebo je zmíním jen okrajově, ale prostě se stali. I zde se dost držím děje pátého dílu, ale už se trochu začínám odchylovat a nasměrovávám to jinam. Už jen proto, že některé zásadní události prostě budou jinak.

 

2) Povídka má úzkou návaznost na povídku "Jak je důležité míti Nevilla", ale pro pochopení děje ji netřeba znát. Pravda je, že pár podrobností, narážek a možná i motivy některých postav nebudou zcela pochopitelné, ovšem dá se to číst i tak. Přesto bych samozřejmě byla ráda, abyste si přečetli i Jak je důležité míti Nevilla, protože je to povídka, která se mi myslím opravdu povedla a mám ji ráda. Nejspíš také proto, že je na neobvyklí pár.

 

3) Povídka má skoro 100 stran, není však dělena na kapitoly ze stejného důvodu jako ta minulá. Proto ji, stejně jako Nedostupnost přátelství, budu zveřejňovat po pěti stranách. Mohu váš však ujistit, že je celá dopsaná, takže se nemůže stát, že se zarazím uprostřed děje a vy se už nikdy nedozvíte, jak to dopadne.

 

4) Naposledy je tu pár lidí, kterým chci povídku věnovat.

° Samozřejmě je to opět Neferet, T. a Styx, které si své věnování dokonce vybraly v ději.

° Adelaine, ochotné a trpělivé duši, co má odvahu betovat moje povídky a jde jí to moc dobře.

° Rocii Mixan, protože mi svou povídku "Nejlepší sázka" a překladem povídky "Lekce pro Harryho" dodala jaksi ten správný zápal pro napsáni trojky Sirius/Remus/Harry.

Toto video bylo vůbec první, co mě navedlo na pár Remus/Harry. Představa že je Harry malé roztomilá Krkulka a Remus je zlí vlk je myslím nádherně simbolická, ač tedy všichni víme, že Remus v této povídce by "Karkulce" neskřivil ani chloupeček, že ano? Jen prostě říkám, že pokud Remiho spárujete s mužem, pak Karkulka se hodí nejspíš jen k Harrymu. Rozhodně ne k Siriusovi.

Mohla bych říct, že tento obrázek mě přivedl na pár Remus/Sirius, ale to bych lhala. Je to totiž tím, že štěńátka jsou jednoduše jednaznačná. Víte, že Sirius a Remus patří k sobě přesně v okamžiku, kdy je vidíte v Chroptící chýši. Když pak Severus dodá: Hádají se jako staří manželé, tak už prostě není co řešit. Jinak ten obrázek, víte, vždycky jsem uvažovala o několika věcech. 1) Vážně je to Sirius a Remus? Myslím že by to klidně mohl být i Remus a Severus. 2) To má Remi woodoo panenku, aby ze Snapea udělala jehelníček nebo proto, aby si ho přivedl k sobě?

Mimochodem jen tak na okraj, on ten výraz "štěňátka" navozuje dojem něčeho malého, roztomilého případně chlupatého, ovšem ej dobré zmínit že v tomto cyklu mají Remuse se Siriusem dohromady tak pětset kilo a vypadá tak hrozivě, že potkat je uprostřed noci v lese, tak bych potřebovala desatery náhradní hnědé trenky. A až bych se probrala, tak bych je šla pomuchlat. 

Komentáře

Paráda

Jdu číst pokračko.

Díky

za věnování... a jsem zvědavá :-)

-

Bo dobře, dobře .. A teď hup sem první kapitolu. :)

:-)

Jsem teda moc zvědavá na tuhle povídku :-)

Přidat nový příspěvek